Welcome to my Blog!

Schön, dass du meinen kleinen Blog gefunden hast
& dich weng umguckst :>
Hier schreib ich alles mögliche über mein Leben rein,
egal ob total spannend oder einschlafend langweilig xD
Eben einfach alles.Naja..fast alles xDD
Also dann mal viel Spaß hier & schreib bitte ins GB,
egal ob Morddrohung,Heiratsantrag oder sonstwas^^
Jeanny

Last Addition

Neuste Sachen:
->Neues Layout + Eintrag


» Main

» Updates .Gästebuch Startseite Abonnieren Archiv

» Princess

.Princess .I am. . .Lieblings.. & 50 Fragen und Antworten .Friends<3 Ziele

» More

.Songtexte .Page .No Panic; Lady

» Cuties

Nadine,Anna,Anna-Lena,
Katha,Bene,Dani,Jessy,
Miri,Lisa,Chris,
Nina & Schatzi xD
und noch ganz,ganz viele mehr
aber das waren die wichtigsten

and Affiliates?

» Radio


» Design

Best View with
Internet Explorer and a
Solution of 1024x768 Pixels

» Credits

Design | Designer | Host

Usher - Burn

Intro]
I don't understand why
See it's burning me to hold onto this
I know this is something
I gotta do
But that don't mean I want to
What I'm trying to say is that I-love-you I just
I feel
like this is coming to an end
And its better for me to let it go now than hold on and hurt you
I gotta
let it burn

[Verse 1]
It's gonna burn for me to say this
But it's comin from my heart
It's
been a long time coming
But we done been fell apart
Really wanna work this out
But I don't think
you're gonna change
I do but you don't
Think it's best we go our separate ways
Tell me why I should
stay in this relationship
When I'm hurting baby, I ain't happy baby
Plus theres so many other
things I gotta deal with
I think that you should let it burn

[Chorus]
When your feeling ain't
the same and your body don't want to
But you know gotta let it go cuz the party ain't jumpin' like
it used to
Even though this might bruise you
Let it burn
Let it burn
Gotta let it burn

Deep
down you know it's best for yourself but you
Hate the thought of her being with someone else
But
you know that it's over
We know that it's through
Let it burn
Let it burn
Gotta let it burn

[Verse
2]
Sendin' pages I ain't supposed to
Got somebody here but I want you
Cause the feelin ain't
the same find myself
Callin' her your name
Ladies tell me do you understand?
Now all my fellas
do you feel my pain?
It's the way I feel
I know I made a mistake
Now it's too late
I know she ain't
comin back
What I gotta do now
To get my shorty back
Ooo ooo ooo ooooh
Man I don't know what
I'm gonna do
Without my booo
You've been gone for too long
It's been fifty-leven days, um-teen
hours
Imma be burnin' till you return (let it burn)

[Chorus]

[Bridge]
I'm twisted cuz one side of me is tellin'
me that I need to move on
On the other side I wanna break down and cry (ooooh)
I'm twisted cuz one
side of me is tellin' me that I need to move on
On the other side I wanna break down and cry (yeah)

[Breakdown]
Ooh
ooh ooh ooh ooh oooh
Ooh ooh oooh (can ya feel me burnin'?)
Ooh ooh ooh oooh ooh oooh

So many
days, so many hours
I'm still burnin' till you return

[Chorus]
Deep
down you know it's best for yourself but you
Hate the thought of her being with someone else
But
you know that it's over
We know that it's through
Let it burn
Let it burn
Gotta let it burn

Nelly Furtado - Say it right

In the day
In the night
Say it right
Say it all
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonight you tonight

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know this place is holy
Do you really want to go?

Lady Sovereign - Love me or hate me

Yeah,
It's officially the biggest midget in the game.
I dunno.
Make way for the S.O.V.

[Chorus]
Love me or hate me, its still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then fuck you!
Love me or hate me, its still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then fuck you!

I'm fat, I need a diet.
No, in fact i'm just too light
And I ain't got the biggest breast-s-s, but I write all the best disses.
I got hairy armpits, but I don't walk around like this.
I wear a big baggy t-shirt that hides that nasty sh**.
Ugh!
Never had my nails done.
Bite them down until they're numb.
I'm the one with the non-existent bum,
Now I dont really give a....Ugh!
I'm late for my shepherd's pie
Like a high maintenance chick missin' her diamonds.
I'm missin' my clippers size.
Now bow down to your royal highness.
No I dont own a corgi,
Had a hamster, it died cuz I ignored it.
Go on then, go on report me,
I'm English, try and deport me!

[Chorus]

I'm that funky little monkey with the tiniest ears.
I don't like drinkin fancy champy,
I'll stick wit Heineken beers.
Whoops, might burp in ya face,
A little unlady-like,
What can I say?
Well oh gosh i'm not posh, male wit odd socks.
I do what i'm doin YEAH!
So everybody's entitled to opinions,
I open my mouth and sh** I got millions.
I'm the middle kid, the riddle kid,
I'll make you giggle till your sick
Cuz my nose jiggles while I spit.
Yeah I do have some stories
And its true I want all the glory.
Go on then, come on support,
I'm English, try and deport me!

[Chorus]
So I cant dance and I really cant sing.
I can only do one thing,
And that's be Lady Sovereign!
So I cant dance and I really cant sing.
I can only do one thing,
And that's be Lady Sovereign!

[Chorus]
Love me or hate me, its still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then fuck you!
Love me or hate me, its still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then fuck you!

Lady Sovereign - Hoodie

 [Verse 1]
For a second ill be the fashion police and im just looking at your garms you been on too many catalogue sprees
With your grannyfied curtain designs, your hurting my eyes,
You really should revise your dress sense before you walk on by,
Im kinda mixed up in this disco inferno,
Baggy jeans and a tight top, lemonade and pernod
Im sticking out like a sore thumb but i aint concerned though, no, uh oh,oh oh oh (boogie)

[Chorus (repeat 2x)]
Fling on an A D I D A S hoodie and just boogie woogie with me
Ohhhhh...
Or you can just. put on your dancing shoes and get loose
Can you get loose can you??

[Verse 2]
So i was up in this trendy bar mingling
My keys around my neck were jingling
And you was looking at me like it was my bling
You was staring at me like to say i was ginger
I was dishing out out the same dirty looks trust me your the minger

Errrr, whos she, whos that, whos her??
The bouncer was approaching me coz i was dressed really inappropriately
No hood, no hats, no this, no that
Lets rolluh olll uh olll ..(out)

[Chorus (2x)]

Right everybody, if youve got someone who cant dress properly, yeah you need to direct them this way.

[Verse 3]
Why not just cut up all your old clothes and make a quilt so i can wrap myself up when im feeling cold,
Why not dash your ugly boots on the fire and burn them down to charcoal,
If your not feeling the way that your bedrin is dressing dont be stressing send them in my direcion please,
Black shoes , white socks, no uhh ohhh
Polka dots, no uhh ohhh
Flowery frocks, no uhh ohhh
Just boogie woogie with me!!!

[Chorus repeat until end]

Nelly Furtado ft. Timbaland & Justin Timberlake

Is it going is it going is it going is it going?
I don't know you're looking for

[Nelly]
I'm the type of girl that'll look you dead in the eye (eye)
I'm real as they come if you don't know why I'm fly-y-y-y-y
seen ya try to switch it up but girl you ain't that do
I'm the wonderwoman let me go get my ropes
I'm a supermodel and mummy, si mummy
amnesty international got bankrupt (to my top, on lock)
you love my ass and my abs in the video for promiscuous
my style is ridiculous-s-s-s-s

[chorus]
if you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night
we ain't here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[Timbaland]
when timbo is in the party everbody put up their hands
I get a half a mill for my beats you get a couple grand-d-d-d-d
never gone see the day that I ain't got the upper hand
I'm respected from californ.i.a. way down to japan
I'm a real producer and you just the piano man
your song gonna top the charts, I heard em, I'm not a fan-n-n-n-n
(like said before...you know what they say here)....
talkin greasy im the one that gave them they chance
somebody need to tell em they can't do it like I can

[chorus]
if you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night
we ain't here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[JT]
Could you speak up and stop my mumbling
I don't think you're caming clear.
Sitting on the top it's hard to hear you from way up here.
I saw you tryin to act cute on tv just let me clear the air.
We missed you on the charts last week
Damn that's right, you wasn't there.
If this sexy never left, then why's everybody on my shi it it?
Don't hate on me just because you didn't come up with it.
So if you see us in the club go on and walk the other way
Cuz our run will never be over; not at least until we say

[chorus]
if you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night
we ain't here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[chorus]
if you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night
we ain't here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

[chorus]
if you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night
we ain't here to hurt nobody
so give it to me give it to me give it to me
wanna see you work your body
so give it to me give it to me give it to me

Weitere Songtexte komm´ noch,aller Anfang is klein o0

Gratis bloggen bei
myblog.de